صفحات

۳/۰۵/۱۳۸۸

خدای اسلام را بهتر بشناسیم

وقتی خدا آدم و حوا را خلق کرد به تمام فرشتگان گفت سجده کنید(هرچند لفظ سجده هیچ جایی خوب نمی باشد) همه سجده کردند جز ابلیس یا همان شیطان خودمان و خدا شیطان یا ابلیس را از بهشت بیرون راند :اعراف۱۳-۱۸
حالا با خرد و کمی اندیشه بگوید چطور شیطان مجدد وارد بهشت می شود و آدم و حوا را گول می زند؟اعراف۱۹-۲۰
اگر هم خودش را به شکل حیوانی درآورده باشد نادانی خدا از عدم وجود حیوان ثابت می شود
*****************
انسانها وقتی بدانند چیزی که می خرند یا می فروشند یا درست می کنند به ضرر خود و جامعه و حتی کشور باشد درست می کنند؟در جواب باید گفت خیر
چطور خدا نمی دانست وقتی شیطان را درست می کند از فرمان خدا سرپیچی می کند و در ادامه با خدا شرط بندی می کند که تا آخر دنیا انسانها را گمراه کند؟
****************
در تمامی ادیان خدایانی وجود دارد.
به عنوان مثال در دین یهود یهوه خدا است در دین مسیحیت پدر آسمانی یا عیسی مسیح خدا است در زرتشت اهورا مزدا خداست و در اسلام الله خداست.
در سوره یونس آیه۱۰۶ خدای اسلام می گوید من هیچ خدایی را جز الله قبول ندارم و اگر کسی غیر از الله را پرستش کند در جهنم جا دارد؟.
این آیه نشانگر اینست که هیچ دینی یا ایینی نزد خدای اسلام مورد قبول نمی باشد چون الله فقط در اسلام است.
***************
تمام اتفاقات دنیا در کره زمین مانند زلزله سیل جنگ قتا آتش سوزی تصادفات غرق شده انسانها ناقص بدنیا آمدن کودکان کم خونی به خواست خدای دانا و توانا و بخشنده و مهربان اتفاق می افتد.
باید به این خدا گفت چرا؟
در سوره فصلت آیه ۴۷ خدا می گوید هر اتفاقی که در دنیا می افتد بخواست من است و حتی بدون اجازه او برگی از درخت بروی زمین نمی افتد.

هیچ نظری موجود نیست: