صفحات

۳/۰۶/۱۳۸۸

خدا قصاب است؟!

در ۲۵۰۰سال پیش وقتی کوروش بزرگ منشور حقوق بشر را نوشت و به اجرا درآورد در بسیاری از کشورهای آن زمان نمی دانستند حقوق چیست چه برسد به حقوق بشر ولی ما ایرانی ها به حقوق انسانی هر انسانی با هر عقیده و تفکر احترام می گذاشتیم.
کوروش بزرگ هیچ وقت ادعای پیامبری همانند زرتشت نداشت و خواستار زندگی بهتر بود.
من قران را بارها و بارها خواندم وقتی با دید خرد و اندیشه آیات را نگاه می کنید اثری از برابری یا صلح دوستی نمی بینیم و همیشه فکر می کردم چرا انسانها به چیزی که اعتقاد دارن محل سگ هم نمی گذارند یا حداقل یکبار هم کتاب آسمانیشان را باز نمی کنند تا به زبانی که می فهمند آن را بخوانند خدایی که به جهاد کردن و کشتن انسانها به دست همدیگر و جنگ احتیاج دارد براستی خداست و قابل پرستش نیست و باید چنین حوجود کثیفی را از زندگی و مغزمان پاک کرد تا دیدگاهمان نسبت به زندگی و دنیا و انسانهای دیگر بازتر شود و همدیگر را دوست داشته باشیم هرچند عقایدمان فرق کند.
در خبرها آمده بود در شهر اهواز حکم قطع دست راست و پای چپ یک متهم به سرقت به مرحله اجرا درآمد. ماموران قضایی متهم را در ملاء عام بروی یک برانکار گذاشته و جلادان ایتدا دست راست و بهد پای او را بریدند.
طرفداران حقوق بشر تنها به این جنایت رژیم اسلامی به اعتراضی اکتفا کردند و طبق معمول همیشگی نخواستند و یا جرات نکردند که پا را از این فراتر نهند و به قانونب بتازند که این اجازه را به حاکمان شرع می دهد تا دست به این جنایات مخوف عصر حجری بزنند.
مگر نه اینست که دست بریدن گردن زدن ترور مخافان همه قوانین بسار بدیع و روشن الهی است. اگر باور ندارید به آیاتی از این دست که در قران یعنی کلام خدا آمده توجه فرمایید تا خودتان بهتر قضاوت کنید:
بقره۵۴-۱۹۰-۱۹۱-۱۹۲-۱۹۳-۲۱۶-۲۱۸-نسا۷۴المائده۳۳-۳۵انفال۷۴توبه۱۴-۴۱-۲۰-۳۸-۴۴-۲۹-۷۱-۷۸-۱۲۳نحل۱۱۰فرقان۵۲عنکبوت۶-۶۹حج۷۸حجرات۱۵تحریم۹محمد۴
به نظر من اگر بخود نیاییم نفر بعدی ما هستیم

هیچ نظری موجود نیست: