صفحات

۳/۰۶/۱۳۸۸

آسمان و داستان خلقت آن

در بسیاری از سوره های قرآن چیزهایی نوشته شده است که با عقل و خرد هیچ انسان عاقلی جور در نمی آید. اشتباهات علمی فاحشی در قرآن وجود دارد که نشان دهنده این است که خدا هیچ نمی داند یا شایدم پیامبر و اطرافیانش نمی دانستند.
در قرآن گفته شده خدا آسمانها را بدون هیچ ستونی و پایه ای بنا کرده است که این نشان می دهد آنها در ۱۴۰۰سال پیش در عربستان فکر می کردند آسمان مانند سقفی است که می توان به آن دست زد یا به آنجا رسید. یا گفته شده درهای آسمان بروی کافران گشوده نخواهد شد و کلید آن در دست خدا است.
با این آیات براحتی می توان فهمید مردمان عربستان در چه فکر و علمی زندگی می کردند.
علم ثابت کرده آسمانی وجود ندارد و این قشر آبی که ما در روز می بینیم نوری که از جو می گذرد و شکسته می شود و به رنگ آبی در می آید و همان رنگ در شب که نوری شب سیاه می شود
زمر۶۳-۶۶نفطاد۱اعراف۵۴-۴۰یونس۳رعد۲حج۶۵مومنون۱۷لقمان۱۰سبا۹فصلت۹-۱۲ق۶نشقاق۱
تکویر۱۱قمر۱۱شوری۱۲حدید۴
در این آیات بخوبی از بی علمی و نادانی خدا یا پیامبرش پی خواهیم برد. خودتان قضاوت کنید آیا خداوند علمی داشت یا دانایی زیادی داشت؟ چه برسد به پیامبر یا امامان یا آیت الله ها و غیره که بخواهند معجزه کنند یا کسی را شفا دهند وقتی خداوند ادیان اینقدر بی خرد و دانش است وای بحال افرادی که ازش حاجت بخواهند.
امیدوارم با فارسی خواندن قرآن و تفکر با خرد و اندیشه به واقعیتهایی که تا الان نمی دانستیم برسیم و تعصب خشک و بی مصرف که باعث گمراهی و نادانی می شود را کنار گذاشته تا با واقعیت های دنیای اطرافمان راحت تر کنار بیاییم و خرد را جایگزین بی خردی کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: