صفحات

۳/۰۶/۱۳۸۸

در اسلام آرامشی نیست.

امر به کشتن موضوعی است که در بسیاری از آیه های قران زیر بنای دین و یا حکومت های اسلامی را تشکیل می دخد برای نمونه به آیه۴سوره محمد یا آیه۱۹۱ سوره بقره یا آیه های ۷۱و۸۹سوره نسا و آیه۲۹سوره توبه می توان مراجعه کرد.
در اسلام اگر کسی بر پایه اصول و مقررات بی پایه ای که دینمردان اسلامی از خود ساخته اند عمل نکند و یا حتی به آنها بی اعتنایی نماید او را گناهکار برشمرده و زیر عنوان محاربه با خدا بوسیله دژخیمان خود که قاضی شرع نام دارند با روشهای غیر انسانی مانند سنگسار کردن بریدن سر قطع انگشتان درآوردن چشم بدون انجام هیچ نوع تشریفات دادرسی محاکمه و مجازات می کنند.
و چنین است که ویکتور خلیل نویسنده مصری می نویسد: اسلام برای تمام اعمال و رفتار بشر روش تعیین کرده به گونه ای که در یک کشوذ اسلامی فرهنگ سیاست و مذهب را نمی توان از یکدیگر جدا نمود به همین دلیل است که در تمام ۲۱کشور اسلامی از مراکش تا سوریه از عراق تا پاکستان و اندونزی حکومت های دیکتاتوری برقرار بوده و در این کشورها نشانه ای از آزادی و دموکراسی وجود ندارد. و نمونه بارزتر آنها جمهوری اسلامی خودمان است که کشور ما را در خفقان سیاه دیکتاتوری و ستمدینی فرو برده است.
در حدیث ۲۸۳ کتاب صحیح البخاری که معتبر ترین کتاب احادیث اسلامی است آمده :اگر مسلمانی یک آدم کافر را به قتل برساند مجازاتی نخواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست: